Kategorilerim
23 01 2012

..Uzat elini..

..Uzat elini.. |  görsel 1

Sevgili günlük. Bugün günüm... diye başlayasım geldi bugün. İyice günlüğe çevirdim bloğu. Her gün bir yazı yazmazsam rahat edemiyorum. Hüzün bulutlarım hala dönmedi geri. İyi bir şey olsada ne yazsam diye düşünüyom kara kara. Dün gece yine yastığa koyunca başımı aklıma geldiydi bir şeyler. Şimdi düşün ki hatırlayabilesin. Hayrettin'e mi sarsam acaba. Önce bir çayım olsun ya belki ondan sonra. Yine sevgiliye mi seslensem acaba. Hmm bugün ortaya karışık bir şeyler çıkartmaya mı çalışsam? Acaba nasıl olur ki dur bi deneyelim. Eğer saçma gelirse silerim artık.

Sevgili sevgili. Benim günlüğüm gibi oldun zaten. Yapacak bir şey bulamadıkça sana sesleniyorum. Neyse ama ben sana kırgınım biliyor musun bugün? Neden mi? Çünkü bana hiç cevap vermiyorsun sevgili. O kadar sesleniyorum sana. O kadar soru soruyorum. Ama senden yanıt yok. Neden? Yanıtı veriyorsun da içinde mi saklıyorsun yoksa? İyi ama bana yazık değil mi? Cevabı isteyen benim. Seni bulmak istesemde nerden başlayacağımı bilemiyorum be sevgili. Kime sorsam ki seni? Kimde arasam? Şu an hangi bedendesin acaba? İlk önüme çıkana sorsam sen olabilir misin acaba? Aslında sorabilirim bir kişiye. O mudur acaba? Ya değilse? Peki ya oysa? Off çok kararsız kaldım şimdi. Yoksa beklemeli miyim biraz daha? Peki anlayabilir miyim acaba onun sen olduğunu? Bulamazsam kızma bana ben yeteneksizim dedim ama öyle değil mi? Hem seni bulma yeteneğine sahip olsam, bekler miydim bugüne kadar? Bana bir yol göster be sevgili. Yolu geçtim sadece bir kapı aralığı aç. Uzun süredir karanlık dünyam. En azından biraz ışık girsin dünyama senden gelen. Biraz yolumu bulmamda yardımcı ol. Sadece minicik bir umut gönder bana. Geri kalan her şeyi ben halledebilirim güven bana. Senden ilk isteğim be sevgili biliyorum daha çok erken senden bir şeyler istemek için ama bizim için bi istek. Bu sefer bırakma cevapsız beni. Ulaş bir şekilde. Mektuplar gönder güvercinlerle, olmadı sulara yaz adını, o da olmazsa kalk gel ve gir rüyama. Ya da daha kolayını seç uzat elini ama susma yine...

 

44
0
0
Yorum Yaz